• tag_banner

Norme Per Estratti di Erbe Cinesi

A grande maggioranza di l'estratti di medicina tradiziunale chinesa sò principalmente esportati. Questu pò esse ligatu à u fattu chì ci sò ancu parechje differenze in i punti di vista di l'estratti di medicina chinesa nantu à l'estratti di medicina chinesa. Parechje persone pensanu chì l'estratti di medicina chinesa sò assai sfarenti di i pezzi di decuccione di a medicina tradiziunale chinesa. Hè una medicina tradiziunale chinesa, perchè ci sò parechje reazioni chimiche sottili in u prucessu di decocting medicina tradiziunale chinesa. Questu hè un effettu chì ùn pò micca esse uttenutu quandu u strattu di medicina tradiziunale chinesa hè mischju. In fattu, a ricerca di a cumpagnia di Guangdong Yifang nantu à i granuli di medicina tradiziunale chinesa hà dimustratu chì l'estratti di medicina chinesa ponu mantene a maiò parte di e caratteristiche di a medicina chinesa. In listessu tempu, cù l'avanzamentu di a tecnulugia, l'ingredienti efficaci di a medicina chinesa sò diventati chjaru. U standard di a medicina cinese in a Farmacopea Cinese hè Per riferimentu, duvemu esse capace di formulà u più prestu pussibule e norme preliminari di estratti di medicina cinese chì soddisfanu e caratteristiche di a medicina cinese è sò accettate da u mondu, è continuanu à migliurà in u prucessu di implementazione. Questu hè ancu in ligna cù a legge attuale di sviluppu di e piante botaniche.
A standardizazione è u miglioramentu di l'estratti di medicina tradiziunale cinese sò relativamente in ritardu. Cù l'implementazione è l'avanzamentu continuu di u pianu di miglioramentu di e norme di droga di u mo paese, u sistema di standard di droga naziunale hè statu inizialmente stabilitu, u ritmu di a custruzzione di l'infurmazioni regulatorie di droghe hè acceleratu, è u travagliu di gestione di e norme di droga hè diventatu più standardizatu è miglioratu. Tuttavia, a standardizazione di l'estratti di medicina tradiziunale cinese hè sempre in ritardu, principalmente in i seguenti aspetti:

① U standard ùn hè micca stabilitu. L'estratti di medicina chinesa sò materie prime impurtanti per a produzzione di medicinali brevettati chinesi. Sicondu e statistiche, circa u 29,8% di i medicinali brevettati cinesi utilizanu estratti di medicina cinese, ma ci sò ancu alcuni estratti di medicina cinese chì ùn anu ancu stabilitu e norme naziunali. A causa di a mancanza di norme statutarie, e norme di u latu di a dumanda è e norme aziendali sò principalmente adottate in attività di produzione è cummerciale, è e clausole di qualità in u cuntrattu sò aduprate cume a basa per a consegna di u pruduttu, è i metudi di ispezione di qualità di i prudutti sò piuttostu cunfusi.

② U standard ùn hè micca perfettu. L'articuli standard cumpleti sò a basa per un cuntrollu efficace di a qualità di l'estratti di medicina chinesa. Tuttavia, à causa di a prumuzione prolungata di e norme per alcuni estratti di medicina chinesa, l'articuli standard ùn sò micca perfetti. Per esempiu, alcune antiche norme di estratti di medicina tradiziunale cinese mancanu di limiti di residui di pesticidi è elementi di determinazione di metalli pesanti, alcuni mancanu standard di test per materiali ausiliari, è alcuni mancanu di verifiche di limite microbiche.

③ Irregularità in norme. Ci sò parechje norme per l'estratti di medicina chinesa, è ci sò irregolarità in i nomi, i metudi di preparazione, e pruprietà è l'ispezioni. Per esempiu, alcuni estratti di medicina tradiziunale cinese anu u listessu nome ma diversi metodi di preparazione. Pigliendu l'estraziu di Scutellaria baicalensis Georgi per esempiu, apparisce 12 volte in l'edizione 2010 di a Farmacopea Cinese è in e "Prescrizzioni di Medicina Tradizionale Cinese". , "Valore finale di pH prima di asciugà", "Soluzione per lavà u pruduttu grezzu" è altri parametri di prucessu chjave chì influenzanu a qualità di i prudutti finiti sò assai diversi, ciò chì hè faciule da causà cunfusione in a pruduzzione è l'usu.

④ U livellu standard hè irregulare. U livellu standard di estratti di medicina tradiziunale cinese appruvati in forma di novi farmaci è inclusi in a Farmacopea Cinese hè relativamente altu. Tuttavia, altri estratti di medicina tradiziunale cinese anu sempre prublemi cum'è tecnulugia inadeguata è mancanza di tecnulugia di core. Inoltre, a maiò parte di i pruduttori di estratti di medicina cinese sò piccule imprese cù un livellu tecnicu è una capacità di produzione relativamente scarsa. Raramente ottimisanu è ricercanu seriu u prucessu di produzzione di u pruduttu, è mancanu un sviluppu approfonditu di u pruduttu, resultendu in una soglia relativamente bassa di tecnulugia di produzzione per estratti di medicina cinese. Competizione di mercatu bassa è disordinata.

⑤ U standard ùn hè micca eliminatu. A causa di a mancanza di mezi per valutà l'implementazione di e norme di estratti di medicina cinese, alcune norme di estratti di medicina cinese "vivenu ma micca morenu", in modo chì alcune norme chì ùn sò state aggiornate o riviste da parechji anni sò sempre in usu, è ci hè un bisognu urgente di stabilisce un meccanisimu standard di eliminazione


Tempu di posta: Sep-14-2020