• tag_banner

Cordyceps Powderedit

Piglià u metudu
Pigliate una cucharadita ogni volta, circa 1 à 1,5 grammi, è pigliate cù acqua calda, una meza ora dopu à colazione è cena, è ancu mezu mese.
Dose quotidiana
U megliu dosi cutidianu hè di 2 à 3 grammi, una volta in a mattina è una volta in a sera.
Piglià u tempu
Sicondu i principii di a medicina tradiziunale chinesa, u tempu generale per piglià hè di 30-60 minuti prima è dopu à u pastu, è l'effettu hè u megliu. Perchè l'enzima secretu in u stomacu hè u più attivu in questu momentu, accumpagnatu cù a peristalsi di u stomacu, l'alimentu pigliatu prima è dopu un pastu pò esse digeritu lentamente cù l'alimentu in u stomacu è stà in u stomacu per un tempu relativamente longu tempu, chì hè più favurevuli à u absorption di limènti. Dunque, u tempu di piglià hè impurtante per u so effettu. Quandu si piglia supplementi sanitari, u tempu di piglià deve esse capitu bè.
Conservazione di Cordyceps in polvere
A polvere di Cordyceps hè relativamente faciule da assorbe l'umidità, è produrrà muffa è putrefazione dopu un bellu pezzu. Dopu, troppu luce causerà ossidazione. Di conseguenza, l'ingredienti efficaci di Cordyceps sinensis sò ridotti. Dunque, a polvere di cordyceps deve esse conservata in un locu à bassa temperatura, scuru è seccu. I prudutti di qualsiasi spezia sò sottumessi à limiti di tempu di almacenamentu, è Cordyceps sinensis ùn face micca eccezione. Se i materiali di imballu è e condizioni di conservazione sò boni, u tempu di conservazione relativu serà più longu. Ma perchè Cordyceps hè faciule da assorbe l'umidità, hè faciule da stampà dopu avè assorbitu l'umidità, è in listessu tempu, hè faciule da esse ossidatu, allora u tempu di conservazione ùn deve micca esse troppu longu, altrimenti influenzerà l'efficacia di Cordyceps.


Tempu di posta: Sep-14-2020